wtorek, 5 czerwca 2018

Album harmonijkowy


Wydobyłam kilka moich ulubionych zdęć z czeluści szfy i zrobiłam mały albumik harmonijkowy. Tym sposobem zawsze mam je pod ręką, mogę nawet postawić na półce. Robienie albumów to jedna z najfajniejszych dziedzin scrapbookingu - nie ma fajniejszych pamiatek, niż własnoręcznie opawione zdjęcia :)

A jeżeli macie ochotę na własny albumik - zaprasam na WARSZTAT "Album pełen niespodzianek" (z nieco innym albumem) - informacje w zakładce "Szkolenia"






materiały ze sklepu Zielonekoty.pl jakich użyłam
- papier UHK Gallery Magic Night Hanky Panky
- karton na bazę
- tektura falista
- białe gesso
- sznurek 
- metalowy zegarek
- tekturowe bąbelki
- moje nowe odkrycie - klej Amos
-

1 komentarz:

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails