sobota, 26 maja 2018

Kartka na 50-te urodziny


Otóż, mianowicię, że się tak wyrażę - po prostu NIE MOŻNA im się oprzeć ! Jak tylko dostałam nowa kolekcję papierów z UHK Gallery Terra Icognita - od razu musiałam powycinać te zwierzaki i coś z nimi zrobić. Powstała kartka na 50-te urodziny. Wecej inspiracji z najnowszyi papierami znajdziecie na blogu inspiracyjnym UHK Gallery. A najnowsze papiery oczywiście jak zawsze w sklepie Zielonekoty.pl













materiały ze sklepu Zielonekoty.pl jakich uzyłam:
- paier Terra Incognita Arboreus, Wabi-sabi Harmony
- stemple Alfabet Lucie Studio Forty
- stempelek z napisem Project Prezent
- wycinanka okularki
- czarny pisak
- czarny tusz
- czarny karton na bazę na kartkę
- mój ulubiony od niedawna klej do papieru

7 komentarzy:

  1. Cudowna kartka, zwierzaki rozbrajające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe rozwiązanie. Wspaniale wykorzystane zwierzaki do przekazania ukrytych wskazówek życiowych :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu cudowne. Zwierzaki same w sobie są niesamowite, a to co z nimi stworzyłaś jeszcze bardziej zapiera dech.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka, przesłania są cudne. :) Najbardziej podoba mi się, że czas przestać być dorosłym. :D Bardzo mi się podoba całość. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails