wtorek, 23 lutego 2016

Wielkanocnie.


Nie wiem dlaczego Wielkanoc nie nastraja mnie kolorowo, kwiatowo, wiosennie. Raczej nostalgicznie. I takie mi wyszły wielkanocne kartki :) Jajka i mech chrobotek, I oczywiście moje ulubione papiery UHK Gallery. Zajrzyjcie też na bloga zespołu UHK Gallery - w tym miesiącu konkurs z nagrodami!

A w pracowni zapraszam na wielkanocne warsztaty kartkowe - są jeszcze wolne miejsca. Będziemy tworzyć kartki także bardziej kolorowe :)








Zapraszam też na bloga sklepu ZieloneKoty.pl gdzie znajdziecie bardziej kolorową inspirację wielkanocną :)




Materiały ze sklepu ZieloneKoty.pl jakich użyłam do zrobienia kartek:

- karton w kolorze craft na bazy kartek
- małe jajeczka (jedno w całości, jedno przecięte na pół - łatwo się je przecina nożem)
- mech chrobotek (na drugiej kartce zabarwiłam go farbą ecoline sepia )
- tusz distress old paper i vintage pohoto (oraz moje ulubionę gąbki TH)
- pistolet do kleju na gorąco i klej

.

1 komentarz:

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails