poniedziałek, 1 września 2014

Czasami trzeba zwolnić.


Art żurnal, jeden z nielicznych jakie udało mi się poczynić. Ale chciałabym więcej - tylko czasu brak. Takich rzeczy, które "chciałabym" jest więcej, i zabranie się za nie to moje mocne postanowienie na jesień. A to oznacza, że z gdzieniegdzie "zniknąć muszę", bo doba niestety nie chce rozciągnąć się do 48 godzin. Dlatego w pracowni najbliższe warsztaty dopiero w październiku - ramowy grafik zamieściłam w zakładce "Szkolenia". Sklepik czynny normalnie - zapraszam, bo ostatnio dotarło wiele nowości : szablony, serwetki, papiery scrapowe, a wkrótce pokażą się już bombki!

Wcześniej, bo już w ostatni weekend września zapraszam na warsztaty do POZNANIA 
- 26.09 - "Torba twoich Marzeń" - informacje w poprzednim poście (>>>TUTAJ)
- 27.09 - "Decoupage na drewnie - smaki przeszłości" - informacje >>> TUTAJ.






A jezeli podoba Wam się wyrażanie Waszych wspomnień i emocji w formie art żurnala - zapraszam do naszej comiesięcznej zabawy na blogu inspiracyjnym UHK Gallery,
 dołączcie, czekamy na Was :)

Bardzo dziękuję za zaglądania, a szczególnie za poświęcenie chwilki na napisanie komentarza - dobrze wiedzieć, co Wan się podoba (lub nie) oraz co inspiruje :)

.

5 komentarzy:

  1. Świetna praca, w iście jesiennej już kolorystyce, jak najbardziej na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądam i podziwiam po cichutku, to dziś napiszę. ;) Cudowności tworzysz! Musze się do Ciebie, do sklepiku, wybrać, bo to przecież całkiem blisko.
    Pozdrawiam, stała zglądaczka ;)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też doba nie chce się rozciągnąć ;)
    Wpis rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Art journale:-) A co do wydłużenia doby, jestem za, ja już nawet wcześniej zaczęłam wstawać, żeby więcej rzeczy ogarnąć, ale wciąż chyba rąk za mało;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto :) jak ja lubię patrzeć co tworzysz!!!!!! Piękne wszystko bez wyjątku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails