środa, 21 grudnia 2011

A u mnie spadł śnieg.



Nie ma śniegu?? A u mnie jest :))
Niedawno mówiłam dzieciom, że "za moich czasów" nie było internetu, komputerów, a w TV były tylko dwa programy i też niespecjanie było co oglądać więcej niż 2-3 godziny dziennie. A mój mój młodszy na to "Mamo, ja Wam współczuję (!!), to co wyście wtedy robili ??". A ja jemu: "Dziecko, to ja tobie współczuje, bo ty nie masz pojęcia jak myśmy się wtedy świetnie bawili!". I tu zaczęliśmy z mężem wspominać łuki i strzały, chodzenie na pachtę (choć tego tematu nie rozwijaliśmy, kto wie co to znaczy wie dlaczego :)), wyprawy na orzechy do lasu, a przede wszystkim wszelkie "prace ręczne". Przypomniało mi się jak w pewne zimowe ferie wraz z kuzynostwem stworzyłam wieś zajmującą cała podłogę w moim pokoju; cały świat - domy, stodoły, budy dla psa, drzewa - nawet linię elektryczną;.Mój mąż zaczął wspominać Adama Słodowego ... rozmarzyliśmy się i pomyśleliśmy, że w końcu co do licha ... i oto co z tego wyszło :))

.
 



Zdjęć mnóstwo - ale jutro będzie jeszcze więcej - zaprezentuję naszą zimę nocą :)
Dekoracja wykonana zespołowo - stwórcą małego świata byłam ja (wykorzystałam domki do wycinania Sylwi), wielkie drzewo zasadził mój syn Janek, technika oświetleniowa (ujawni się dopiero w nocnych zdjęciach) i zdjęcia bogdan (na jego blogu zapewne wkrótce pojawi się jeszcze więcej fotek). Zgłaszam ją do pierwszego wyzwania Scrap Market.

.
.

42 komentarze:

  1. Piękny, bajkowy zakątek. Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona:-) Wspaniała praca:-) U mnie dziś spadł śnieg:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł, przepiękne wykonanie, efekt - powala na kolana! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca zespołowa dała niezwykłe efekty :) Piękne i magiczne dzieło stworzyliście! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaach, cudowny klimacik! Przypomina mi się moje dzieciństwo i tworzenie malutkich krajobrazów dla kolejki elektrycznej (tak, tak, miałam taką)- najpierw się poądliwie przylepiało nos do szyby wystawy Składnicy Harcerskiej, a potem robiło po swojemu, z tego, co było w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego, uwielbiam takie prace!
    Czekam z niecierpliwością na kolejne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham zimę więc Wasz zakątek strasznie mi się podoba
    a naszym dzieciom faktycznie trzeba współczuć bo ani nie wyglądają tak na święta jak my no i bez internetu i telewizora też nie wyobrażają sobie życia - ach gdzie te czasy
    wykonanie jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna dekoracja, istne cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna dekoracja! i osłona szklana i podstawa, wszystko ze sobą gra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. po prostu bajkowo!!...tez się rozmarzyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszło! I ile tu śniegu! :)
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś wspaniałego, fantastyczna dekoracja i praktyczna z tym kloszem

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamurowało mnie z wrażenia... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne, piękne ! Jaka dbałość o każdy drobiazg, a wszystko takie realne i cudowne. Wspaniała kompozycja. Jestem pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam Mia

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie za oknem zimowe widoki, a świat stworzony przez Was wspólnie sielsko - bajkowy, ciekawe jak wygląda oświetlony.

    OdpowiedzUsuń
  16. Roztkliwiają mnie takie rzeczy! Piekne, delikatne i z taka nutką nostalgii za światem, którego juz nie ma - idealne... :-)
    Co to 'pachta'?? :-P

    OdpowiedzUsuń
  17. Это же просто чудо какое-то! Восхищена!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ałć! mostek mnie powalił :) czekam na fotki nocą :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdziwe cuda! Jestem pod wrażeniem :) Ten post również rozbudził we mnie wspomnienia z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko i córko!!! Jakie cudo!! Ja również czekam na fotki nocą!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Какая красота!!! Вы просто молодцы! Давно засматриваюсь на такие вещи, но пока не представляю как это сделать.

    OdpowiedzUsuń
  22. Magia... czarodziejski klimat. Bardzo lubię Tu do Ciebie zaglądać. Czarowne miejsce, szczególnie teraz kiedy świąteczny czas. Ja też Młodemu tak opowiadam o 'naszych czasach' i rzeczywiście mu współczuję... fajnie było, kiedy dzieci miały tyle pomysłów i wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna dekoracja :) Podziwiam za perfekcję wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ czad!!! A ten parkan...
    Szczenę zbieram z podłogi...

    OdpowiedzUsuń
  25. ... bardzo pracochłonne... ale warto było poświęcić się, bo efekt jest oszałamiający!!!!!!!!!!!! Gratuluję talentu... i cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  26. Prawdziwie magiczne, piękne i takich Świat Ci życzę i Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna u ciebie zima, jestem pod urokiem.
    Życzę Ci wytchnienia, spokoju, nadziei, szczęścia i ciepła rodzinnego jakie niesie ze sobą czas Bożego Narodzenia .
    Jasmin

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwycające!

    Piękna i misterna robota :)

    Smerfnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi….
    Your blog is superrrrr
    and
    Merry Christmas !!!
    Greetings from TURKEY :)
    visit http://pandoraarte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękności!!! Gratuluję zasłużonego wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  31. absolutnie rewelacyjne i perfekcyjnie wykonane :) zakochałam się !!

    wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. witaj Lara :) najwyższa wieża kościoła ma chyba jakieś 10cm, cała patera ma średnicę ok. 25cm

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails