sobota, 6 lutego 2010

Babcina herbaciarka.

 

Dzisiaj pokażę herbaciarkę, którą pokochałam miłością prawdziwą :) nie mogę inaczej tego nazwać - trudno mi było się z nią rozstać. Pociesza mnie tylko to, że będę ją mogła czasami odwiedzać ;)
Tak jak poprzednia  - była robiona przy pomocy gazy (w zasadzie ta była pierwsza, tylko później ją wykończyłam), do bardzo prostego wieka dodałam szablonowe ornamenty.  Jest dwujęzyczna, bo trafiła do dwujęzycznego (a nawet trzyjęzycznego) domu.



Dopisuję odpowiedzi na wszelkie pytania, jakie zadałyście mi w komentarzach i mailach :
- technika wykonania wieka - ponieważ jest przedmiotem wielu pytań - zrobiłam mały kursik, zamieściłam go tutaj - >>>Decoupage na gazie - kurs krok po kroku.
- ornament na bokach - wykonany przy pomocy szablonu i masy szpachlowej (może w najbliższym czasie uda mi się zmajstrować mini kursik) - nie mogę niestety wskazać, gdzie można kupić ten konkretny szablon - dostałam w prezencie :)
- "zamykajło" to, jak i większość w innych przedmiotach - zdobyłam przeczesując półki w hipermarketach bydowlanych typu Castorama czy OBI.


23 komentarze:

  1. Cudo :) z tą gazą jest nieziemski patent :) i jakie reliefy, ho hooo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne rzeczy robisz!
    Zapraszam do odebrania wyroznien!

    OdpowiedzUsuń
  3. Relief miód malinka! Gazowy patencik daje rewelacyjne efekty! I zdjątko jakie piękne, widać już na nim wiosenne słońce nieśmiałe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gaza daje ciekawy efekt, ale szczególnie zauroczył mnie dół z reliefami.Wykonane są perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko, a relief bajkowy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!

    Można się dowiedzieć, gdzie kupiłaś taki ładny szablon?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tienes unos trabajos muy hermosos.
    Saludos desde Tenerife.

    OdpowiedzUsuń
  8. ojoj wspaniałości, a skąd takie fantazyjne "zamykajło"? zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czesc Konstancjo :)

    Pracę już skomentowałam :)

    A teraz po wyróżnienie do mnie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z "klameczką" ;) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna, wyjątkowa..i jeszcze te anemony przywróciły wspomnienia (z takich samych miałam ślubną wiązankę)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna! taka zachwycająco czysta i piękna! I piękny kontrast z ornamentami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznw pudełeczko ;) aż mam ochotę na herbatkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi! I`ve seen your job and I think they are really pieces of art. Delicated and lovelly.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne pudełeczko, podziwiam wszystkie Twoje prace, jestem pełna zachwytu.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna herbaciarka! Pokochałam ją "od pierwszego wejrzenia" ;)
    Nie wiedziałam,że gaza może dać taki niesamowity efekt! CZAD! I do tego ten relief... No coś pięknego!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie dziwię się że się nie mogłaś rozstać. Cudowna kolorystyka, motyw, i cała reszta

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealne ornamenty (kocham) z prostym wysmaczonym wieczkiem !
    Rozpłynęłam się ...:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna herbaciarka.
    Dziękuję za kursik.

    OdpowiedzUsuń
  20. w naszej szarej codzienności takie rzeczy to prawdziwe skarby.niepowtarzalne ,inne,mające duszę.piękne

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku, jak starannie i czyściutko. to "zamykajło" jest niezwykle oryginalne. ornament zachwyca precyzją. ciekawi mnie w jaki sposób dodałaś napis?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails