piątek, 29 stycznia 2010

"Wyszywana" herbaciarka.




A oto niebiesko-biała herbaciareczka, stylizowana nieco na babcine wyszywanki :) Technikę zastosowania gazy podpatrzyłam na blogu Agnieszki Babulewicz, bardzo mi się spodobała. Szczerze mówiąc nie mogę przestać - więc będą następne :)





Herbaciarkę tę zrobiłam z myślą o serwisie moich znajomych - w takim właśnie niebiesko kropkowanym, wiejskim stylu.




A oto jak herbaciarka prezentuje się u właścicieli.
 

Ponieważ po zrobieniu tej i następnej herbaciarki spotkałam się z bardzo wieloma pytaniami na temat szczegółów wykonania - pokusiłam się o opracowanie małego kursiku. Zamieściłam go na blogu "pomocniczym" Retrodrobiazgi-Inspiracje tutaj   >>> Decoupage na gazie - kurs krok po kroku.

17 komentarzy:

  1. Mam bardzo podobne duże pudło. Bardzo fajny motyw i wdzięczna serwetka. Świetny pomysł z tą gazą. Muszę spróbować. Niezła faktura.

    OdpowiedzUsuń
  2. bombowa! genialnie pasuje do zastawy...

    OdpowiedzUsuń
  3. łał! ale tu ładnie! czy mogę się przyłączyć do grupki zaglądających?Bardzo mi się podoba ten motyw..., super wykonanie...przeglądając bloga widzę że masz talent i piekne pomysły. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykorzystałaś motywy z tej serwetki... śliczna herbaciarka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Zakochałam się! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Kusisz tą gazą, chyba będę musiała spróbować! Przepiękna herbatnica!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetnie się prezentuje na tle serwisu. Bardzo mi się podoba, bo jest skromna nieprzecudowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jakiś problem z dodawaniem komentarzy, może tym razem się uda...
    Piękna herbaciarka, cudowna! Pozazdrościć nowym właścicielom! :)
    Bardzo dziękuję za wizytę u mnie i miły komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Robisz przecudne dzieła, jestem pod wrażeniem. Goszcząc w przeróżnych miejscach w Internecie, widzę, ile decoupage może mieć twarzy...a każda z nich, może być piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się podoba ta niebieska herbaciarka i widzę że mieszka u miłośników ceramiki z Bolesławca( mojego miasta:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności.... metoda z gazą. Mogę się tylko domyślać bo pierwszy raz widzę. Gdzie można coś więcej na ten temat.? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie dziękuję, znów się czegoś nauczyłam :-))))
    Twoje herbaciarki są ekstra !!!!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. JEstem zachwycona herbaciarką,,,piękne kolory ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna i u właścicieli idealnie się wpasowała, chciałoby się wprosić na tak podaną herbatkę :) Jomo

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się herbaciarki "z gazą".Takie oryginalne.Pozwolisz ,że zgapę pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam. Piękna. Bardzo mi się podoba. Mam pytanie, jak robisz napisy? Dzięki i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to post sprzed .... prawie 10 lat i przyznam, ze nie do końca pamiętam;
      napis na wieku w środku na pewno był robiony metoda transferu żelem takim jak ten
      https://zielonekoty.pl/pl/p/Gel-Medium-Maimeri-Matowe-200ml-tez-do-transferu-wydrukow/768
      natomiast napis na wieku - zupełnie nie wiem; pewnie też transferem, chociaż to były czasy gdy czasami porywałam się jeszcze na wycinanie takich literek z papieru, więc głowy bym nie dała :) ale można rozważyć napis taki jak ten - w opisie produktu jest zdjęcie, jak go użyłam na innej herbaciarce
      https://zielonekoty.pl/pl/p/Wycinanka-Wycinanka-napis-herbata-sklejka-3-mm/3073

      Usuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails