poniedziałek, 19 września 2022

Domeczki



Odkopuję, odkurzam z niebytu bloga tego :) Przerwa była spora w publikacjach z różnych przyczyn.  Raz, że ostatnio z braku czasu mniej tworzę, dwa, ze nawet jak już coś stworzę to  już zupełnie nie zostaje mi czasu na fotki. Ale mam silne postanowienie się poprawić :)

Dzisiaj domeczki z ludzikami Tima Holtza. Całe ich tłumy mieszkają w moich szufladach, oprzeć się im nie mogę. Jak chcę chwilę odpocząć, albo mam chwilowy zastój weny - wybieram któregoś z nich, a on od razu szepcze mi pomysły na projekt, w którym chciałby zamieszkać :)




materiały ze sklepu Zielonekoty.pl jakich użyłam

- absolutnie moje ulubione Tim Holtz Paper Dools
- przydatne niemal zawsze elementy wycinane z papierów UHK Gallery z kolekcji Journal
- całkiem fajne grube, lakierowane tekturowe zegary
- gałązki z łąkowych wykrojników - nie pytajcie jakich, nie pamiętam :) nie lubię wycinać, wiec jak już wycinam, to robię to hurtem, wrzucam do pudełka i potem mam :)
- zawsze pasujące i uzupełniające przezroczyste "perełki" - też z takiego preparatu, jaki akurat wpadł mi w ręce przy grzebaniu w przepastnej szufladzie;
- złota pasta woskowa - nie dość, że fajnie podkreśla krawędzie to jeszcze cudownie, pomarańczowo pachnie; jeżeli tak jak ja pchasz do słoiczków paluchy zamiast pędzli, to jest to zdecydowanie preparat dla Ciebie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails