poniedziałek, 14 czerwca 2021

Imaginarium



Absolutnie niezwykła najnowsza kolekcja papierów z UHK Gallery przenosi nas w krainę wyobraźni. Przyznam, ze w pierwszym odruchu spojrzałam na nią, najeżyłam się troszkę jak jeż i pomyślałam - oho, będzie problem. Wzięłam nożyczki  i powiedziałam - należy wychodzić ze swojej strefy komfortu. A potem natychmiast wsiąkłam w ten świat i kartka zrobiła się sama  :)





materiały ze sklepu ZieloneKoty.pl jakich użyłam

1. papiery z kolekcji UHK Gallery Imaginarium
2. czarny papier na bazę kartki
3. mgiełka Distress Oxide Salvaged Patina
4. biały pisak
5. wycinanka okno 
6. Tim Holtz Paper Dolls 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails