wtorek, 11 kwietnia 2017

Wielkanocne stemplowania.


Pan Ruppert to zdecydowania mój stemplowy faworyt w tym sezonie :) A kolorowania stempelków kredkami i pisakami wodnymi jest ta proste, że nawet mnie udaje się w stopniu zadowalającym. Tym razem zamiast pędzelka z wodą użyłam blendera (zarówno do pisaków jak i do kredek), łatwiej jest nim rozprowadzać kolor po małych powierzchniach.

Wszystkich, którzy czekali na grafik wiosennych warsztatów - zapraszam do zakładki "Szkolenia". Zamieściłam już tam kilka nowych pozycji, kolejne pojawią się po świętach. Wśród warsztatów znalazł się także taki z kolorowaniem stempli.



materiały ze sklepu ZieloeKoty.pl jakich użyłam:

- grafitowy karton na bazę (ze względu na sztywność mój ulubiony)
- papier akwarelowy ( duża gramatura sprawie, że kartka nie ulega zniekształceniom)
- stempel z Ruppertem
- Tusz Archival do stemklowania motywu
- media do kolorowania (o wyborze którego używałam, decydowało, gdzie znalazłam odpowiedni kolor) kredki Inktense, pisaki pędzelkowe Kuretake
- blender do rozprowadzania koloru
- tusz do stemplowania tła
- czarny pisaczek - zawsze się przydaje :)

o łatwym kolorowaniu kurs "krok po kroku" napisałam kiedyś TUTAJ i TUTAJ na sklepowym blogu ZielonychKotów.pl, zapraszam też na warsztat - informacje w zakładce "Szkolenia"

.

1 komentarz:

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails