środa, 14 września 2016

Odnawianie mebli - kurs krok po kroku.


Moja stara komoda miała być wyrzucona. Czekała na transport na tarasie - aż sobie pomyślałam, że szkoda ... że może jeszcze się przyda :) Pod wpływem tęsknoty z Grecją wybrała niebieski kolor i stworzyłam sobie własny kawałek Grecji na swoim tarasie. Dzięki farbom kredowym okazało się to bardzo łatwe, wy tez możecie tego dokonać w kilka godzin :)

Jeżeli nie wiecie jak to zrobić - zapraszam na WARSZTAT w przyszłym tygodniu (szczegóły TUTAJ w zakładce Szkolenia) oraz na blog sklepu ZieloneKoty.pl na KURS KROK PO KROKU.






Na tutorial KROK PO KROKU zapraszam na blog sklepu ZieloneKoty.pl


h

.

5 komentarzy:

  1. Komoda wygląda świetnie! U mnie na pomalowanie czeka szafeczka, też ma być niebieska ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie mi się podoba efekt końcowy. Mam jedno krzesło, które od lat czeka na odmalowanie. Zaczynam właśnie rozważać farby kredowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to musisz do nas w końcu wpaść, nieprawdaż ;) całkiem niedaleko :)

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem efektu po odnowieniu :) Pozdrowienia dla autora bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

Wystąpił błąd w tym gadżecie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails