środa, 14 września 2016

Odnawianie mebli - kurs krok po kroku.


Moja stara komoda miała być wyrzucona. Czekała na transport na tarasie - aż sobie pomyślałam, że szkoda ... że może jeszcze się przyda :) Pod wpływem tęsknoty z Grecją wybrała niebieski kolor i stworzyłam sobie własny kawałek Grecji na swoim tarasie. Dzięki farbom kredowym okazało się to bardzo łatwe, wy tez możecie tego dokonać w kilka godzin :)

Jeżeli nie wiecie jak to zrobić - zapraszam na WARSZTAT w przyszłym tygodniu (szczegóły TUTAJ w zakładce Szkolenia) oraz na blog sklepu ZieloneKoty.pl na KURS KROK PO KROKU.






Na tutorial KROK PO KROKU zapraszam na blog sklepu ZieloneKoty.pl


h

.

9 komentarzy:

  1. Komoda wygląda świetnie! U mnie na pomalowanie czeka szafeczka, też ma być niebieska ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie mi się podoba efekt końcowy. Mam jedno krzesło, które od lat czeka na odmalowanie. Zaczynam właśnie rozważać farby kredowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to musisz do nas w końcu wpaść, nieprawdaż ;) całkiem niedaleko :)

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem efektu po odnowieniu :) Pozdrowienia dla autora bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widać, wystarczy farba i dobry pomysł aby stworzyć coś niesamowitego, ze starego mebla. Gratulacje, wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails