wtorek, 8 marca 2016

Wielkanoc - koszyczek krok po kroku.


Nadchodzi Welkanoc - nie obejdzie się ez wielkanocnego koszyczka :) Oto prosty sposób na jego zrobienie z kwadratowego kawałka papieru. Mój miał wymiary 21x21cm, jak go zrobiłam mozecie wywnioskować ze djęć poniżej. Trochę więcej napisałam o tym na blogu inspiracyjnym UHK Gallery.







do zrobienia koszyczka użyłam
- papieru LOFT Christmas Snowflake UHK Gallery
- sznurka
- trymera, który ma też możliwość bigowania, co przydało się przy koszyczku
- koronka juz za chwile w ofercie sklepu

do zrobienia kartki użyłam:
- kartonu w kolorze kraft do zrobienia bazy
- papieru LOFT Christmas Snowflake UHK Gallery
- papieru Mushrooms Agaricius UHK Gallery
- stempel zającowy
- tuszu Archival - niezawodny w dokładnych odbitkach stempli
- maty do stemplowania
- szablonu podobnego do tego 
- kosteczek 3D
- pasty strukturalnej
- szpatułki
- trymera - dzięki niemu przycinanie papieru staje się przyjemnością :)

1 komentarz:

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails