piątek, 8 stycznia 2016

Kalendarz mixed media.




Jak pisałam - jest czas zdobienia kelendarzy. Mój tegoroczny jest mixed mediowy, ma mi przypominać o tym co kocham, a na co ostatnio wogóle nie mam czasu - twórczym odpoczynku przy zabawie mediami, farbami, kredkami. 

Was też gor aco namawiam to takiej "autoterapi". Przekonajcie się, że też możecie być "artystą" i tworzyć sztukę, nawet jeżeli Pani od plastyki dawno temu w szkole wpoiła Wam przekonanie, że nie macie zdolności plastycznych ;) . W najbliższych tygodniach w grafiku warsztatów umieściłam dwa tematy mixed mediowe - notes i art journal, ZAPRASZAM :)







materiały ze sklepu zielonekoty.pl jakich użyłam
- podkład (primer) akrylowy
- biała i czarna farba
- tusz archival
- gel medium do "utrwalenia" notesu

a wkrótce spodziewajcie się w sklepie obecności 
- róznych stempli z motywami drzew 
- artystycznych kredek akwarelowych, 
- szkicowników z czystymi kartkami do ozdabiania  
i wielu innych ciekawostek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

Wystąpił błąd w tym gadżecie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails