piątek, 8 stycznia 2016

Kalendarz mixed media.




Jak pisałam - jest czas zdobienia kelendarzy. Mój tegoroczny jest mixed mediowy, ma mi przypominać o tym co kocham, a na co ostatnio wogóle nie mam czasu - twórczym odpoczynku przy zabawie mediami, farbami, kredkami. 

Was też gor aco namawiam to takiej "autoterapi". Przekonajcie się, że też możecie być "artystą" i tworzyć sztukę, nawet jeżeli Pani od plastyki dawno temu w szkole wpoiła Wam przekonanie, że nie macie zdolności plastycznych ;) . W najbliższych tygodniach w grafiku warsztatów umieściłam dwa tematy mixed mediowe - notes i art journal, ZAPRASZAM :)







materiały ze sklepu zielonekoty.pl jakich użyłam
- podkład (primer) akrylowy
- biała i czarna farba
- tusz archival
- gel medium do "utrwalenia" notesu

a wkrótce spodziewajcie się w sklepie obecności 
- róznych stempli z motywami drzew 
- artystycznych kredek akwarelowych, 
- szkicowników z czystymi kartkami do ozdabiania  
i wielu innych ciekawostek :)

2 komentarze:

  1. Jestem zachwycona czarną okładką! Mistrzostwo! Faktura, przetarcia... Jak Ci się udało uzyskać taki porowaty, ziarnisty efekt? Czy zdradzisz krok po kroku, jak robiłaś tę okładkę? Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuję za uznanie :) kursy krok po kroku to niestety bardzo pracochłonne , czasochłonne przedsięzięcia - w obecnej swojej sytuacji kompletnie nie mam na to czasu. Staram sie linkować pod kazdym postem materiały, to już sporo daje. Mogę ewentualnie zaprosić na warsztaty do pracowni - notesy ozdabiamy zwykle na początku roku :)

      Usuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails