niedziela, 18 października 2015

Z zębatkami.


Pudeleczko malutkie, inspiracja dla UHK Galery. Pudelko drewniane oklejone TYM papierem oraz tekturowymi i metalowymi dodatkami. Aby ujednolicić metaowe i tekturowe elementy pomalowałam je na czarno (możecie uzyć farby kredowej, dobrze trzyna się metalu) a potem pociągnęłam srebrną pasta. Całość wyglada bardzo "metalicznie" chociaż na zdjęciach niestety nie jest to w pełni widoczne. 

Przepraszam wszystkich wyczekujących za przerwę w watsztatach - ostatnio ZieloneKoty.pl zajmują cały mój czas. Ale oiecuję do poniedziałku zamieścić grafik warsztatów na listopad i grudzień - zagladajcie do zakładki "Szkolenia"









materiały do kupienia w sklepie ZieloneKoty.pl
- pudełko drewniane 
- papier UHK Gallery Motriaty
- czarna farba kredowa
- wycinanka trybiki
- kwiatek metalowy
- szablon krateczka
- pasta strukturalna
- nóżki metalowe
- pasta woskowa srebrna


9 komentarzy:

  1. Ale cudo,jak ja lubię taki styl,wygląda jak z metalu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta skrzyneczka ma charakter, nie można jej nie zauważyć. W pierwszej chwili myślałam, że to są metalowe trybiki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy efekt uzyskałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tym pudełku od wejrzenia pierwszego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko robi wrażenie! Metaliczna lekkość w doskonałym wydaniu. I te trybiki... wiedziałam, że mam je sobie kupić. Wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Wybrałam Twoją pracę do październikowych inspiracji PC http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/11/pazdziernikowe-inspiracje.html Gratuluje i zapraszam na nasze wyzwania. Manhi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails