środa, 23 lipca 2014

Z koronką.


Pourlopowo, nadrabiając zaległości, zapraszam Was do naszej zabawy tagowej na blogu UHK Gallery. W tym miesiącu - koronki. Pozostało jeszcze trochę czas, przyłączcie się do zabawy :) 

A w pracowni i w sklepiku już po urlopie - godziny otwarcia wracają do normy, jest też już grafik warsztatów na najbliższe tygodnie - serdecznie zapraszam (informacje w zakładce Szkolenia) .
Zapraszam też na warsztaty moje w POZNANIU na Craftparty - po informacje kliknij TUTAJ.






Mój tag dołacza też do retromani w Retro Kraft Shop

http://retrokraftshop.blogspot.com/search/label/Retromania

Pozdrawiam wszystkich serdecznie - dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze :)
Miło je czytać i wiedzieć, że moje prace was poruszają i inspirują/

14 komentarzy:

  1. Fantastyczna interpretacja tematu! W Twoim wykonaniu, tradycyjnie wyjątkowo piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koroneczki są super, ale ja jakoś nie umiem ich wpleść w przedmiot :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście jest magia w tym tagu! Przepiękny! A ta śliczna tą skąd, jeśli można zapytać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję Wam bardzo :)
    Galaxio "śliczne" co? o co chciałaś zapytać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa, zjadło mi :) O ważkę chciałam zapytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna praca, ma wspaniały klimat!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop! :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. I really like this! (I pinned it.)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails