niedziela, 15 września 2013

Romantyczny album retro.


Pani Magda zwróciła się do mnie o oprawę bardzo nietypowych zdjęć, pochodzących z różnych sesji w dawnych strojach. Udało mi się ułożyć z tego romantyczna historię, dodałyśmy też "komentarz" w postaci słów z wiersza. Całość oczywiście bardzo postarzona. Album nie ma wiele stron, ale niespodziewanie wyszedł dość gruby - dlatego zdecydowałam się na sklejenie całości, co nie było łatwą pracą, efekt nie jest idealny, ale powiedzmy ... akceptowalny :) 
Ponieważ po takim poście dostaję zwykle wiele zapytań - od razu napiszę, że obecnie nie wykonuję tak dużych albumów na zamówienie. Ilość pracy z tym związana niestety przerasta moje możliwości czasowe.










21 komentarzy:

  1. Bardzo pięknie, pomysłowo i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny album, zazdroszczę talentu, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały :) Domyślam się, że pracy z nim co nie miara.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekająco piękny! Mam tylko niedosyt, że tak mało zdjęć nam pokazałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciche Wow :)
    Piękny. Ale zauroczył mnie sposób jego zmontowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Album przepiękny i bardzo romantyczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Naparwdę orygnalny album ślubny;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny! Idealnie wpasowałałaś się w klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity, klimatyczny i bardzo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny, nostalgiczny album :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny album. Piękna pamiątka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Napracowałaś się. Wyszło bardzo urokliwie. Piękny album.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny album :)
    retro drobiazgi coraz bardziej mi się podobają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails