czwartek, 11 lipca 2013

Z prądem i pod prąd.


Tak dla oddechu, ATC wg. mapki Tusi na wyzwanie Lift Summer Crafts. Często gdy ktoś ogląda moje prace i zobaczy malutkie ATC, pada pytanie - a to co? na co to? po co? Czy ja wiem, w sensie praktycznym w zasadzie po nic, z potrzeby duszy po prostu :) Ewentualnie z potrzeby użycia stempli, których jestem maniakalna zbieraczką. Trudno by mi było nazwać siebie "artystką" w jakimkolwiek tego słowa znaczeniu, ale robienie takich niepraktycznych rzeczy to pewnie właśnie jest sztuka (niezależnie od artystycznej oceny efektu ;)). 


 ATC - Artist Trading Card - (ok. 9x6.4cm), malutka forma w sam raz na krótkie chwile wytchnienia. Moje dzisiejsze z użyciem stempli, tuszy, embossingu i złotej pasty, którą chyba niezupełnie udało mi się uchwycić na zdjęciu. Bardzo chciałam, aby moja morska toń nie była mroczna, a raczej migotała światłem.


Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Ależ śliczne to ATC :D Naprawdę mnie zachwyciło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Bardzo mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne! Widzę, że miałyśmy podobne pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACJA! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciły mnie te stemplowane rybki :) Pomysłowa wyszła Ci ta praca. Proszę uświadom mnie co za rodzaj złotej pasty tu użyłaś? Bo jestem posiadaczka czegoś takiego - metalicznej złotej pasty Rayhera ale nie bardzo wiem do czego mam jej użyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne! Mirela - TY JESTEŚ ARTYSTKĄ, choćbyś nawet nie chciała, dopadł Cię talent i nie puści!:))
    Zaglądam,podziwiam - Twoja Wierna Fanka ( TWF),stała klientka i uczennica:) zgłosze się podejrzewam dopiero po wakacjach na kursy bo na razie czas nie pozwala.
    a może zajrzysz czasem i do mnie?:)
    szaneta11.blogspot.com
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. po co, po co...a po to! oto wlasnie chodzi zeby w duszy gralo jak sie je robi, a na Twoim ATC przelalas ta muzyke na papier :)
    fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie - uwielbiam takie podwodne motywy, a Ty je wykorzystałaś genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapitalne ATC!!! Taki fragment podwodnego świata, kolory, media, "wodorosty" no rewelacja, oglądam i chłonę i żałuję, że do łapki wziąc nie mogę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki dziewczyny :)
    Chasiu - w tym akurat przypadku użyłam pasty Viva Inka Gold - delikatnie paluchem ponanosiłam w kilku miejscach i na krawędziach, czasami też nanoszę odrobinę gąbeczką pasta jest dość gęsta i całkowicie kryjąca

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny ateciak! Tyle dobroci na tak małej powierzchni :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

Wystąpił błąd w tym gadżecie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails