piątek, 12 lipca 2013

NAGRODY rozdaję !


Kochani - dzisiaj dwie bardzo przyjemne sprawy - candy oraz konkurs z NAGRODAMI  :)

Najpierw o candy - tak jak zapowiadałam, oddam ptaszkową szkatułeczkę; co zrobić?
- zostaw po sobie komentarz pod tym postem
- zamieść powyższy obrazek na swoim blogu; nie masz bloga - może zostaw informację na jakimś forum czy w innym ciekawym miejscu? (jeżeli to niemożliwe, nie musisz zamieszczać obrazka).
- losowanie 21 lipca wieczorem 

chcesz mieć więcej szans na wylosowanie szkatułki? zajrzyj na Facebooka :) (link w pasku bocznym)

a teraz

KONKURS Z NAGRODAMI
decoupage i scrapbooking, dla klientów stacjonarnych
do dnia 15 września

W podziękowaniu dla wszystkich moich kursantek, klientek sklepiku, odwiedzających miłych Pań które znajdują na moim blogu inspiracje - zapraszam do konkursu i zaprezentowania swojej pasji innym :)) Oto zasady:
Tworzymy prace w dwóch kategoriach: decoupage i scrapbooking. 
Obowiązuje tylko jedna zasada:
- praca w kategorii decoupage NIE może być szkatułką (pudełkiem, kuferkiem itd.)
- praca w kategorii scrapbooking NIE może być kartką
poza tym forma, motywy i styl dowolne.

Zdjęcia prac publikujecie na swoim blogu, facebooku, flickr - gdziekolwiek, z linkiem do tego posta. Potem zamieszczacie link do swojej pracy pod tym postem (przez aplikację InLinkz)\). Nie masz bloga ani innej galerii? Wyślij zdjęcie mailem do mnie, zamieszczę je dla Ciebie. Nie masz aparatu fotograficznego? Napisz - mam nadzieję, że uda nam się zrobić zdjęcie w pracowni :)

NAGRODY DLA KAŻDEGO !!!
- dla każdego uczestnika 15% rabatu na zakupy w pracowni do 30września.
- dla zwycięzcy w kategorii "Decoupage" kupon 50zł i 20% rabatu na zakupy do końca roku 2013
- dla zwycięzcy w kategorii "Scrapbooking" kupon 50zł i 20% rabatu na zakupy do końca roku 2013
jeżeli zostanie zgłoszone dużo prac - ilość nagród może się zwiększyć.

UWAGA! zakupy są STACJONARNE w pracowni w Gdańsku.
Czekam na Wasze prace do 15 września! 
Czasu jest duuuużo, zadanie proste :) Na pewno stworzycie wiele wspaniałych prac w czasie wakacji, wystarczy je sfotografować i zgłosić do konkursu, aby mieć szansę na nagrodę, a na pewno otrzymać spory rabat na zakupy. W razie jakichkolwiek wątpliwości pytajcie.





41 komentarzy:

  1. Mieć takie cudo na własność... Ech... :) Zgłaszam się z przyjemnością. Podziwiam od dawna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też si zgłaszam po to cudo do losowania i do konkursu - jak się uda wyrobić...:)czy będziesz w sklepie 15 - 17 lipca?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również się zgłaszam i serdecznie pozdrawiam! :)

    przy najbliższej notce dodam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jest! Przydałoby się na wstążki...może koronki:)Banerek już na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to dla kogo pudełeczko z ptaszkami - powiem nieskromnie dla mnie, a dlaczego, bo panieńskie nazwisko Sikora, a pseudonim "kukuła".
    Pudełeczko prześliczne,wyjątkowe,dopracowane w szczegółach, tak samo jak wszystkie inne prace. Serdecznie pozdrawiam i życzę dużo dobrego. Niestety nie prowadzę bloga - gosiab44@o2.pl
    Zgłaszam się też do konkursu,a co raz kozie śmierć, zdjęcia prac wyślę na maila.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo cudowna szkatułka :) byłaby świetną ozdobą salonu
    z radością dołączam do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ptaszorki są śliczne dlatego i ja dołączę do Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna szkatułka! Zgłaszam się do zabawy i z niecierpliwością czekam na losowanie.
    Banerek na:
    http://galeriaartbeataraczynska.blogspot.com/

    Pozdrawiam i ,,lecę" też na FB oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkatułka cudna!!! Chętnie się nią zaopiekuję :)
    Pozdrawiam.
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany jakie cudeńko ! Szkatułka jest przeurocza! Oczywiście, że staję w kolejce :) Link już zamieszczony w pasku bocznym na blogu:
    http://szezlaczek.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ptaszkowa szkatułeczka, ustawiam się w kolejce ;)
    W dniu losowania wybywam z domu, z dala od komputeryzacji, więc o wynikach dowiem się dopiero po powrocie, może to ja będę miała szczęście? :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, muszę się ustawić w kolejce po to cudo:)
    takie ptaszki pasowałyby do naszego nowego gniazdka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna jest, idealna na małe pamiątki. Oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkatułka cudna, ptaszkowe szaleństwo :) Przyda się na:
    liściki miłosne,
    guziczki,
    kolczyki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Wszystko już zamieszczone i polubione
    http://loveforretro.blogspot.com/2013/07/candy-u-konstancji.html

    Pozdrawiam i dziękuję za inspirację :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkatułka supr. Chętnie zgłaszam się do candy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudna szkatułka!
    I pierwszy odnośnik wrzucony na bloga :)
    Pozdrawiam
    Siska

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedlugo mam urodziny, moze bede miala szczescie i wylosuje ta wprost "obledna" ptasia szkatulke, ale by sie dzialo, ze szczescia :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudełeczko cudne więc chętnie wezmę udziałw zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. z ogromną przyjemnością zapisuję sie na twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. staję w ogonku po tak śliczną szkatułkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapisuję się na Candy! Piękne pudełeczko nie można inaczej ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. staję i ja po to piękne pudełeczko :)
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Też się zgłaszam bo pudełeczko cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak zwykle piękna praca, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna szkatułka, ustawiam się po nią w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. to ja się zgłaszam po szkatułkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. O jej ptaszki, ja kocham ptaszki :) Więc z ogromną chęcią zapisuje się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce. Może szczęście tym razem się uśmiechnie :)
    martabudzinska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam :) Z przyjemnością dołączam do zabawy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. https://www.facebook.com/#!/bozena.steciak17 lipca 2013 10:29

    ha! to i ja się zapisuję na ptasiorki, tym bardziej, że info o rozdawajce już dawno udostępnione na FB :)))
    a i pewna moja szkatułka będzie miała towarzyszkę do kompletu;)

    OdpowiedzUsuń
  31. szkatułka jst cudowna! próbuje szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem bardzo chętna na candy! :D
    Banerek na blogu www.artanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) A i może uda mi się stworzyć coś na konkurs :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkatułka urocza więc ustawiam się w kolejce po to cudeńko:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też muszę spróbować szczęścia, cudowna ta szkatułka - aż się dziwię, że chcesz oddać ;) Banerek na: blog.sowiarnia.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam:) Przesyłam swoją pracę do konkursu https://www.facebook.com/photo.php?fbid=486488101431633&set=a.100303230050124.390.100002113410870&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam!
    Śliczne pudełko!
    Zgłaszam się do zabawy!
    Banerek u mnie na blogu:)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Link do mej pracy:
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=627303127288132&set=a.624296790922099.1073741874.513916721960107&type=3&theater

    Wcześniejszy post...nie doczytałam ,że już losowanie było:)

    OdpowiedzUsuń
  40. chętnie wezmę udział w wyzwaniu w kategorii scrapbook. Zgłaszam swoją studnie życzeń i czekam niecierpliwie na ogłoszenie wyników :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem mistrzem ostatniej szansy, ktory zglasza się zwykle za 5 dwunasta..mam zamiar jeszcze jutro zgłosić do konkursu coś retro scrapowego...,ale gdybym jednak nie zdązyła, to energetyczny TAG niech mnie reprezentuje.

    Pozdrawiam z Redy
    ewa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails