niedziela, 29 stycznia 2012

Kartka na osiemnastkę.


Pani Magda poprosiła o zrobienie kartki na osiemnaste urodziny dla dziewczyny o dość zdecydowanych gustach, ubierającej się na czarno, czytającej fantastykę i kryminały. Początkowo byłam nieco przerażona, ale potem pomyślałam sobie - w końcu ja w tym wieku też ubierałam się na czarno i czytałam fantasy (pierwsze minęło mi z wiekiem, drugie mam do dzisiaj :)) Więc mam nadzieję, że życzenia napisane moimi ulubionymi stemplami jubilatce też się spodobają :) Zdjęć sporo, ale dla tych co dotrwają do końca mam niespodzianki a nawet prezenty :)




Pudełeczko miałam zgłosić na urodzinowe wyzwanie Scrapmarket, ale ... no właśnie - muszę z tego zrezygnować, bo dostałam ekscytującą wiadomość, że już wkrótce będę mogła inspirować Was swoimi pracami jako członek Scrapmarketowego zespołu projektowego. Mam nadzieję, że podołam temu zadaniu w towarzystwie tak zdolnych scraperek :)


I jeszcze jedna wiadomość dla najcierpliwszych - jeżeli pamiętacie moją zimową zawieszkę, na której  zrobienie obiecałam kursik, to z opóźnieniem, po pewnych perypetiach - ale jest - na blogu Wycinanki :) Dodatkowo, jeżeli komuś się bardzo spodobała JEST SZANSA JĄ DOSTAĆ - w drodze losowania spośród tych którzy zostawią komentarz - ale nie u mnie, a na blogu Wycinanki pod kursikiem CZYLI TUTAJ.

.

25 komentarzy:

  1. Pudełko genialne! Gratuluję dołączenia do dt Scrap Market:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie miło jest dostawać takie prezenty, które powstały specjalnie z myślą o obdarowywanej osobie. Pudełko przepiękne, zazdroszczę solenizantce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Обожавам този стил и цветовата комбинация!!!Браво!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, ale cudo!!! :)
    Szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko rewelacyjne, gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje prace i oryginalne... piękne pieczątki ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna kartka-pudełko!!
    Jestem przekonana, że jubilatce przypadnie do gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    kartko-pudełko jest cudne! przyznam, że sama chciałabym takie dostać, pomysł naprawdę rewelacyjny, gratuluję pomysłowości!

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio strasznie rzadko zaglądam do internetu, ale u Ciebie jak zwykle pięknie i cudowne rzeczy robisz, jestem nadal pod nieustającym wrażeniem:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pudełko! Na pewno zachwyci solenizantkę!Gratuluję dołączenia do DT!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna praca, cała Twoja! Gratuluję dołączenia do grona Inspirujących :) pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dołączenia do zacnego grona! :) Bardzo chętnie ustawię się w kolejce po zawieszkę, w której się zakochałam :) A exploding box przepiękne! Bardzo oryginalne, jakość wykonania tradycyjnie powala :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko fantastyczne ! :)) I gratulacje z okazji przyjęcia do DT Scrap Market !

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ piękny ten kartko box!!!:))
    i gratulacje DT Kochana:))

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejku... ale piękne pudełko!! Pomijam fakt, że te papiery są po prostu cudowne.. bo wykonanie pudła- rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna, klimatyczna praca! Sama chciałabym taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapomniałam dodać, gratuluję dołączenia do DT Scrap Marketu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Как бесподобно красиво !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ładne, ale piękne, ale cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulachyyyyyy od morza po góry i od gór po morze. Bardzo się cieszę z Twojej nominacji. )))))
    A pudełko rewelka.

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie gratuluję. Twoje prace są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne to pudeleczko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails