wtorek, 22 listopada 2011

Cisza poszukiwana.

.
foto by baniecki
"Twitteryzacja kultury (...) ma nieprzewidziane skutki uboczne: przeładowane informacjami mózgi zacinają się (...)" (Nesweek) Przyznam, że mnie to dotyczy - ostatnio czuję, jakbym rozpływała się w morzu informacji, w morzu możliwości, morzu duchowych i fizycznych potrzeb; przestaję ogarniać., mam wiele do zrobienia i nie robię nic. To "zacięcie mózgu" to o mnie. Chyba dlatego zaczynam lubić ATC - ta mała forma (6.5x9cm) zmusza do skupienia umysłu w jednym punktcie. Dzisiejsze powstało na wyzwanie Craft Artwork.



14 komentarzy:

  1. "Za dużo w dzisiejszych czasach wiemy o ludziach, za dużo słyszymy. Uszy, mózgi, usta mamy pełne rozmaitych osób."/Henry James/
    prawda?

    twoje atc - bardzo zen. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to morze informacji także jest obezwładniające ...ATC Piękne w swej prostocie .Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne ATC! Prezentuje się niesamowicie, a przesłanie - daje do myślenia...

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowite! w prostocie tkwi piękno! dziękuję za udział w wyzwaniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To co piszesz to chyba również o mnie. Ostatnio dość sporo czasu, dużo możliwości, rzeczy do zrobienia i kompletna inercja. A Twoje prace są przepiękne. Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne!!! i przesłanie i forma!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ! Piękna ramka, a oszczędność formy i koloru podkreśla umieszczoną w ramce myśl :)). Niezmiernie mi się podoba !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Najgorsze jest to, że nie dość, że mózg nie nadąża, to jeszcze serce nie daje rady ogarnąć tego wszystkiego i obojętnieje z czasem...
    Cudne prace...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna praca i jakże mądra i prawdziwa myśl :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. OSTATNIO I JA NA TEN SAM PROBLEM NARZEKAM...Warto tę ramkę wciąż mieć przed oczyma i zachować ciszę...w głowie, w sercu...I słuchać, by usłyszeć....

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna praca, podoba mi sie ramka i kontrast kolorystyczny. Super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails