środa, 28 września 2011

Mini album vintage.


Patrycji spodobał się TEN mini album i poprosiła o zrobienie podobnego, postanowiła zrobić niespodziankę bliskiej osobie. Zdjęcia, które mi przekazała, bardzo przypominają moje fotki z czasów dzieciństwa. Z czasów, gdy aparat fotograficzny był w domu rzadkością, a fotografie  dziecięce pochodziły przeważnie z przedszkolnych zabaw choinkowych (połowa moich zdjęć to duet z brodatym Mikołajem :)). Gdy pracowałam nad albumem, ciągle chodziła mi po głowie piosenka J.Cockera wykorzystana w czołówce filmu "Cudowne lata" (pamiętacie Kevina i jego przyjaciół?). Po prostu nie mogłam się temu oprzeć - taki więc tytuł nadałam albumowi. Zapraszam do oglądania. Żeby nie zamęczyć - kilka kart i detali,  minifilm z podkładem muzycznym :)












11 komentarzy:

  1. Piękny, ma w sobie duszę przeszłości, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie miniprace to najczęściej duuużo pracy. Efekt wart starań. Ukłony dla zodlnej Autorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Przepiękny album. Aż się wzruszyłam słuchając tej piosenki, która tu idealnie pasuje :)
    Zdjęcia z dzieciństwa w TAKIEJ oprawie zyskują zupełnie inny charakter, jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny. Wspaniałe kolory idealnie komponują się z czarno - białymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie zamęczasz :) ostatnie zdjęcie jest cudne

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoją twórczość ! Album jest jak w tytule - cudowny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny album, taki nastrojowy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails