niedziela, 24 października 2010

CANDY - czas skończyć :)

Miałam niesamowicie miłe dwa tygodnie :) codziennie przy porannej kawie mogłam poczytać sobie miłe słowa od tych, których doskonale znam bo stale zaglądają; ale też od tych co często zaglądają - ale dopiero teraz się ujawnili (bardzo dla mnie cenne). Wiele z Was dzięki candy odkryło mój blog i postanowiło pozostać - miło mi. A niektóre nawet nabrały ochoty na własnoręczny decoupage - życzę powodzenia, ale uważajcie - bo to nałóg ;) I jakoś tak mi troszkę smutno, że nie mogę wszystkich obdarować - bo w decoupage najbardziej lubię sprawianie ludziom radości. Ale do rzeczy :) Oto moja maszyna losująca

poproszona o wybranie numeru od 1 do 128 wypowiedziała 51 !!! jest to numer komentarza Anaszy - mam nadzieję, że moja herbaciarka wpasuje się w klimat jej tarasu :) czekam na adres do wysyłki i wybór wersji. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za miłe słowa.

11 komentarzy:

  1. Gratuluję Anaszy i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dołączam do gratulacji:)
    Szkoda, że mnie się nie udało wspaniała nagroda, ale takie jest życie I nagroda jest zawsze jedna:)
    Zgadzam się z Tobą decoupage wciąga straszliwie :)
    Ja jestem uzależniona i przyznaję się do tego nałogu dobrowolnie.
    Pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyni:)Ale tloczno bylo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak zazdroszczę i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konstancjo, ogromnie dziękuję!!! :))) Podziwiam twoje prace, są przepiękne i zawsze takie dopracowane! Moje decu dopiero raczkuje, ale dzięki tej wygranej będę mogła zobaczyć jak robi to prawdziwa mistrzyni :))) Już piszę maila :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję z małą zazdrością wylosowanej i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. O, cholibka, wpadam sobie do Konsty, tak jakos, na "pogaduchy", a tu? Polosowanie oczom mym sie ukazuje! No kuuuurde, nie bede ukrywac: zazdraszczam, a jakze ;) ale gratuluje serdecznie Anaszko!
    A i Konstancji rowniez - jeszcze raz gratuluje, podziekowuje i ucalowuje! za gest i takie fajne serducho! :*
    A w oooogole, to jak ja sie ciesze, ze komentarz zostawiam :D
    Wiem, wiem, nie rozumiecie! ;)
    Siostra

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Anaszy i niestety mogę tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj
    Nie wiem czy przyjmujesz wyrożnienia - ale Twoje prace tak bardzo mi się podobają, że przekazuję wyróżnienie, ktore ja ostatnio dostałam - właśnie Tobie
    Zapraszam po odbiórhttp://marta-berceuse.blogspot.com/
    Marta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails