poniedziałek, 14 września 2020

Zima daleko, ale ...


.... nie mogłam, no nie mogłam się oprzeć :) Dotarły do mnie papiery z najnowszych zimowych kolekcji UHK Gallery, tak kuszące, ze powstała pierwsza "przedsezonowa" karteczka :)




 materiały ze sklepu ZieloneKoty.pl jakich użyłam:
- domki z arkusza do wycinania kolekcji UHK Gallery Winter Tree - już za chwilkę w dziale nowości
- papier UHK Diamond Jubilee
- cynamon, pomarańcze (NAPRAWDĘ pachną na kartkach :) ) 
- pasta śniegowa
- "kryształki lodu" -  nie widać dobrze na zdjęciach, ale przepięknie się skrzą, żaden brokat nie daje takiego efektu
- brzozowe gwiazdki

1 komentarz:

  1. Ale to piękne! cudowne papiery ale to Ty dałaś im nowe zycie i zaczarowałaś tą karteczkę, jestem pod wrażeniem :)Chciałabym taką dostać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails