wtorek, 11 lutego 2020

UHK Gallery Blog Hop


Dziś mamy bardzo wyjątkowy dzień, gdyż UHK Gallery świętuje swoje 9 urodziny! Z tej okazji zespół projektantek przygotował dla Was zabawę z nagodami :) Każda z nas wykonała urodzinową pracę ze swojej ulubionej kolekcji papierów, a Waszym zadaniem jest odwiedzić blogi i fanpage kolejnych projektantek i zostawić tam komentarze (w każdym miejscu znajdziecie link do kolejnego bloga). Na każdym blogu projektantki wybiorą po 1 osobę, do której poleci nagroda.

Zabawa trwa 11-13 lutego 2020 r.
początek znajdziecie na blogu inspiracyjnym UHK Gallery
TUTAJ
a po obejrzeniu pracy, którą dla Was przygotowałam
wybierzcie się na bloga GOSI tutaj


Jedną z moich ulubionych aktualnie kolekcji jest oho BOHO. Cudownie energetyczna, a jednocześnie z zachowaniem klimatu vintage z którego słyną papiery z UHK Gallery. Zawarłam w niej życzenia dla mojej ukochanej papierowej marki, której jestem wierna od lat - aby nadal była kreatywna, unikalna i silna; po prostu jedyna w swoim rodzaju :)




Zostawcie komentarz, aby mieć szansę na nagrodą, a po kolejną szansę skaczcie na kolejny etap BLOG HOP - do GOSI tutaj.

29 komentarzy:

  1. Od razu widać, że to Twoja praca :) Jest super :))) Sto lat dla UHK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa forma ;) Świetna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także wiedziałam że twoja praca będzie z tego gatunku,SUPER...lubię także takie prace i podziwiam za pomysłowość no i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Retro Drobiazgi to i kolekcja retro 😁 świetna praca. Życzenia dalszej, owocnej współpracy z UHK.

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO pełna charakteru praca . Ten grymas na zdjęciu niesamowicie przykuwa uwagę a kolory jednocześnie odciagają od zdjęcia . Praca jest świetna , jedyna w swoim rodzaju .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory również łagodzą ten grymas dodajac pracy odrobinę ciepła.

      Usuń
  6. Beautiful work. I like retro photography and this patination is also amazing.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwa Tweojego bloga mówi sama za siebie , współpracuj dalej z Galerią UHK bo twoje drobiazgi są nietuzinkowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo ❤️❤️uwielbiam takie prace. Mają duszę 😍 Przepiękna praca 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna skrzynka, widzę też jak bardzo pasowałoby tam moje zdjęcie z dzieciństwa. Ono też jest retro ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna i niepowtarzalna praca. Jest naprawdę nietuzinkowa. Bardzo lubię retro w takim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam jeszcze oho boho w takim wydaniu. Świetne połączenie kolorów i stylu! Dla Ciebie też życzenia pięknych chwil przy tworzeniu kolejnych uhkowych prac!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję 9 urodzin :)
    Praca wyjątkowa, jakże różna od tych, które do tej pory podziwiałam na poprzednich blogach uczestniczących w zabawie.
    Przykuwa uwagę, bardzo oryginalna . Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy projekt! Super pomysł na urodzinowy prezent

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny projekt, uwielbiam! Kolekcja jest świetna, kolory są fantastyczne! Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś modnego (kolekcja papierów) ,coś starego- fotografia, a wszystko stanowi idealną całość. Jakaś tajemnica "bije" od tej pracy. Gratuluję i wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Styl vintage zdecydowanie najbliższy mojemu sercu, pięknie 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca w klimacie vintage!
    Papiery UHK sprawdzają się w takich (choć nie tylko) klimatach wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalna praca, a zdjęcie przypomina mi stylem te z albumu dziadków 😊 Wszystko super pasuje. Patrząc na tę pracę dostrzega się, że jest w niej jakaś tajemnica
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Super praca. Trzeba mieć do takich mediowych prac dar :-) A ta dziewczynka z tą zdeterminowaną miną idealnie pasuje do życzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Projekt iście w Twoim stylu. Super pomysł, super wykorzystanie materiałów, super wykonanie(jak zwykle). Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej kolekcji w takim wydaniu jeszcze nie widziałam 😀 cudowna i zaskakująca!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla Was ta dziewczynka na zdjęciu też wygląda trochę niepokojąco? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej :)
      właśnie dlatego ja lubię, ma charakter ;)

      Usuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails