sobota, 7 września 2019

Hello Christmas.


Święta jeszcze daleko, ale wszystkie rękodzielniczki wiedzą, ze należy myśleć o nich duuuużo wcześniej :) W grudniu, gdy weźmiemy się za porządki, mycie okien i gotowanie bigosów, nie wystarczy już czasu na relaksujące tworzenie świątecznych kartek i ozdób. Warto tym przyjemnościom oddać się już teraz :) Ja też należę do tych niecierpliwych, dlatego gdy tylko dostałam cudną bożonarodzeniową kolekcję papierów z UHK Gallery,  od razu musiałam zrobić pierwsze tegoroczne kartki. Więcej inspiracji z tej cudownej kolekcji znajdziecie na blogu inspiracyjnym UHK Gallery.

A jeżeli ktoś jest tak niecierpliwy jak ja - zapraszam na pierwsze bożonarodzeniowe WARSZTATY w tym roku. Informacje jak zawsze w zakładce szkolenia.




materiały ze sklepu ZieoneKoty.pl jakich użyłam
- papiery UHK Galery Hello Christmas
- stempel z życzeniami AB Studio
- tusz StazOn srebrny
-  moje ulubione i niezastąpione nożyczki do wycinania

1 komentarz:

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails