niedziela, 17 marca 2019

Stara szafka.


Szafka znaleziona na strychu i kilka starych drobiazgów ?
No tak, super by yło mieć taki strych :) a jek sie nie ma, to trzeba sobie takie starocie zrobić. Uwielbiam starocie, czasami więc mnie poniesie i zacynam je sama produkować.

Też lubicie starocie ? to zapraszam na ostatni w tym roku warsztat - zrobiy taką szafke. Opis TUTAJ.












- czarne gesso
- farba metaliczna złota
- patyna czarna i turkusowa
- foremka kogucik i gips
- foremka piórka i pasta strukturalna Maimerii
- wydmuszki gęsie
- koncówki do wydmuszce
- tryby metalowe

5 komentarzy:

  1. Czy jest szansa na ten warsztat w innym miejscu Polski? Bardzo bym chciała wziąć udział, ale Gdańsk jest za daleko:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety - bardzo ym chciała, ale kompletnie nie daję rady jeździć z warsztatami po Polsce (obowiazki w sklepie zajmują mi mnóśtwo czasu). Ale sporo osób odwiedza nas w wakacje, alo robi rodzinny weekend w naszym pięknym mieście, może kiedyś się uda :)

      Usuń
  2. Super projekt, ja też bym chciała, żeby Gdańsk leżał bliżej :) bo od dziecka jestem majster klepką- ciągną mnie karteczki z zamontowanym światłem, własnoręcznie zbijane szafeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails