czwartek, 17 stycznia 2019

Kalendarz mixed media.


Mój własny, osobisty kalendarz to ważna rzecz. Mam go w ręku codziennie przez cały rok - musimy do siebie pasować. Zwykle ozdabiam go 01 stycznia - taka moja świecka tradycja :) I zwykle dość szybko układa mi się koncepcja, motywy, kolory. Tym razem było inaczej, kalendarz przeszedł wiele metamorfoz zanim jest jak jest. Nie mogłam się zdecydować ani na kolor, ani na motyw. W końcu użyłam kolotu niebieskiego, którego używam bardzo rzadko i motywu zupełnie innego od pierwotnie zamierzonego.

Jutro tradycyjnie pierwszy warszta w Nowym Roku - czyli ozdabianie notesów i kalendarzy.Grafik już TUTAJ.




I jeszcze taki notes powstał w międzyczasie.


4 komentarze:

  1. Super kalendarze. Prześwietna grafika :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne - i kalendarz i notes! Szczególnie urzekł mnie kalendarz :) A właściwie - wprawił w dobry humor :) Niech zatem i Ciebie wprawia w dobry nastrój przez cały rok! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne okładki, przyciągają uwagę na dłużej. Bardzo mi się podobają obie, no mistrzowskie i jedyne w swoim rodzaju. <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails