czwartek, 8 listopada 2018

Zimowy świat


Taki mały zimowy świat to dekoracja, którą musze co jakiś czas popełnić, po prostu MUSZĘ. Może to być bombka przestrzenna 3D, może być taka paterka. Najprzyjemniejsze jest obmyślaie małych szczególików - bo to one tworzą klimat. W tym roku postanowiłam obok jednego z domków ułozyc drewno na opał, innemu spróbowałm zrobić sople. Nieco koślawy płotek z patyczków powstaje zawsze - bez niego ie wyobrażam sibie mojego zimowego krajobrazu. Tym razem nie zmieścił się ostek - ale całość ma średnicę tylko 12cm. Dawniej chciałam, aby dekorację zrobić w jak największej kuli, teraz lubię by wszystko było jak najmniejsze. Domeczki wielkosci pudełka od zapałek to jest dopiero zabawa :) I oczywiście duuuużo śniegu oraz skrzący się lód - niestety tych iskierek nie widać na zdjęciacch.

Też macie ochotę na takie budowanie ? zapraszam na WARSZTATY - grafik w zakąłdce "Szkolenia" - TUATJ.








W slepie ZieloneKoty.pl znajdziecie cały dział poświęcony dodatkom do tach dekoracji TUTAJ

ja uzyłam:
- malutkie domeczki z Wycinanki
- pasta śniegowa
- kryształki lodowe
- zielone gałązki na drzewka.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie dekoracje! Może i ja zmobilizuję się wreszcie i wykorzystam w końcu zapas kupionych 2 lata temu plastikowych bombek.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails