czwartek, 2 sierpnia 2018

Album - Wielka Majówka.


To była bardzo aktywa majówka. Wsiedliśmy do samochodu i wyruszyliśy na południe w poszukiwani słońca i dobrego jedzenia. 7 dni, 7 miast, 3605 km. Ze słońcem nie do końca nam się udało, z jedzeniem i owszem. Moja korzyść była podwójna - bo zostało mi mnóstwo pięknych zdjeć, a przecież uwielbiam robić albumy. Podróżowaliśmy w młodym towarzystwie, a czyż można mieć lepszych modeli zwiedzając urokliwe, włoskie miasta? Dodatkowo modeli, którzy wszędzie ustawiają się do selfików, uśmiechają się do obiektywu i nie marudzą gdy cyka im się zdjęcia :) W nagrodę dostali albumik - w którym jest jeszcze mnóstwo miejsca na ich włąsne, dodatkowe fotki. Bo w takim niewielkim formacie (18x18cm, 8 kart) można zmieścić naprawdę dużo. Wkleiłam 30 zdjeć, jest jescze miejsce na dodatkowe kilkanaście (bo przecież mają ich mnóstwo we włąsnych telefonach ;) )

Do albumu użyłam papierów z UHK Gallery. Uwielbiam je za to, że są niemal jednolite - dzieki temu nie przeważają nad zdjeciami mocnymi wzorami, za to dealnie podkreślają ich klorystykę. mogłam tez spokojnie dodawac napisy i chlapania, bez obaw że album będzie nieczytelny. Wiecej inspiracji z tymi ppierami, jak zawsze, znajdziecie też na inspiracyjnym UHKowym blogu.


















materiały ze sklepu ZieloneKoty.pl jakich użyłam
- grafitowy karton na bazę 
- tektura do wykonania okładki
- czarne gesso do pomalowania płótmna
- papier UHK Gallery Wabi-Sabi Balance, Misty Mirning White Frost
maska 13 arts
- stemple Indgo Blue Splats Kleksy
- żółta farba, żółte, czarne i białe perełki w płynie, tusz distress
- czarny pisak
- mnóstwo magnesów róznej wielkosci (do kaskad ze zdjeć i zmknięcia albumu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails