środa, 14 marca 2018

Kobieca kartka.


NAjnowsza kolekcja papierów z UHK GAlery jest dla mnie idealna - szczegolnie kolor różowy. Jako że generalnie wogóle tego koloru nie rozumiem, rzadko udaje mi się coś rózowego zrobić, w tym nieoczywistym odcieniu po prostu się zakochałam. Od razu pociełam papiery i powstała kartką, którą zapraszam Was na wyzwanie na blogu UHK Gallery - w tym miesiąccu temat jest bardzo wdzięczny "Być kobietą."




materiały ze sklepi ZieloneKoty.pl jakich użyłam:
- grafitowy karton na bazę - taka baza idealnie podkreśla kolory papierów
- papiery z kolekcji UHK Gallery Desert Rose
- biały sznurek
- czarny pisaczek
- stempel z napisem Marzenia się spełniają
- tusz do embossingu, biały puder, nagrzewnica
- poduszeczka antyelektrostatyczna


5 komentarzy:

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails