poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Przepiśnik w pudełku.


Przepiśnik w formie jaka lubię najbardziej - pudełka z wyjmowanymi karteczkami. Łatwo zanotować w odpowiednim dziale, wygodnie korzystać - bo nie trzeba wiele miejsca na jedną kartkę na roboczym stole. Można ją przyczepić gdzieś wyżej (u mnie przeważnie "ląduje" przytwierdzona magnesem na okapie kuchennym lub lodówce). Zdecydowanie wygrywa z tradycyjnym notesem :)


Ozdabiając takie pudełka często wykorzystuję papiery scrapowe- tym razem (oczywiście) papier UHK Gallery. Po więcej inspiracji z tymi papierami zachęcam zaglądać na blog inspiracyjny UHK Gellery.








mteriały ze sklepu ZieloneKoty.pl jakich użyłam:
- klej Kropelka w żelu świetny do przyklejana metalowych elementów (do łyżeczki)
- farba czerwona, biała
- narożniki metalowe - łatwo zmienić ich kolor przy pomocy pasty woskowej srebrnej



11 komentarzy:

  1. Ślicne, urocze pudełko. Bardzo podobają mi się te papiery w kropki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. papiery w kropki mają coś takiego, że człowiek nie może się im oprzeć :) szczególnie takim kropeczkom jak te UHKowe - poprzecieranym

      Usuń
  2. Zachwycił mnie sam pomysł z takim karteczkowym przepiśnikiem, a jego wykonanie to po prostu bajka! Jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za "zachwyt", formę bardzo polecam - mam taki od kilku lat i nie zamieniłabym na inny :)

      Usuń
  3. uroczy, nie przesłodzony mimo koloru a w dodatku bardzo praktyczny - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny przepiśnik, a w tle widać również słodkie pudełko...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails