środa, 7 grudnia 2016

Stemplowanie.


Urzekły mnie bardzo te stemplowane lale, więc zrobiłam sobie obrazek. Przy okazji wykorzystałam kilka ubraniowych metek ze stosu jaki rośnie na moim biurku. Obsesyjnie zbieram metki od kupionych ubrań, niektóre sa takie piękne :)







materiały ze sklepu ZieloneKoty.pl jakich użyłam:

- papier akwarelowy
- tusz Archival do stemplowania głównego motywu
- tusze distress do tuszowania tła
- gąbeczki Sponge Dauber
- maska romby
- maska krateczka
- pisaki Art&Graphic do pokolorowania stempla

- stempel z głównym motywem _ Impression Obsession - będzie dostępny w kolejnej przedsprzedaży produktów tej firmy (prawdopodobnie w lutym)
- sklepowe metki

3 komentarze:

  1. I ja zbieram metki... Często głowię się nad tym, jak je wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie piękne te stempelki i całość prezentuje się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też lubię tekturowe albo materiałowe metki/przywieszki, zrobiłam z nich zakładki do książek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails