wtorek, 27 września 2016

Feminka.



Pamiętacie o comiesięcznym cyklu feminkowym a blogu UHK Gallery? Moja wrześniowa femnka ... no cóż ... bardzo "moja" :) cóż ja na to poradzą, że starym zdjęciom oprzeć się nie mogę, podobnie różnistym kawałkom desek. Płączyłam więc jedno z drugim - mamy collage na desce. Was też zapraszam do naszej zabawy - zajrzyjcie TUTAJ.







materiały ze sklepu ZieloneKoty.pl jakich użyłam

- papier UHK Gallery Winter in Avonlea - Patio
- przezroczyste gesso do zagruntowania papieru
- stempel druku w tle
- stempel z krateczką
- stempel z motylkami
- tusz Archival
- farby ecoline
- tusz distress do  "przydymienia" krawędzi - gąbeczki do tuszowania
- przezroczysta konturówka "kropelki rosy" (ostatnio nie mogę się bez niej obejść
- farby do postarzenia deski - brązowa, czarna i biała

1 komentarz:

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails