poniedziałek, 16 maja 2016

Minialbum leporello.


Zrobiłam sobie minialbumik (SOBIE - jak dawno to się ie zdarzyło :) ) Z ulubionych zdjeć, które od dawna miałam poprzyczepiane nad stołem, nad biurkiem - zebrałam je w jedno miejsce, A na końcu kieszonka na kolejne. Albumik może stać na pólce, ale mozna go zamknąć - w karty wkleiłam magnesiki (jak się ich raz spróbuje, wszędzie ma się ochotę je wklejać)

Album z papierów UHK Gallery - po więcej uhakowych inspiracji zapraszam na uhakowego bloga.http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/











materiały ze sklepu ZieloneKoty.pl jakie użyłam:
- karton kraft do sklejenia bazy; możecie użyć gotowej bazy do leporello
- papiery z kolekcji UHK Gallery LOFT Chic, Rusty, Shabby
- tusze distresss niebieski i zielony
- biały marker Sharpie - zawsze niezawodny

robiąc albumy polecam też zajrzeć do działu taśm Washi

zawsze potrzebne
- trymer
kosteczki 3D
- klej Magic
- narzędzie i gąbeczki do tuszowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails