czwartek, 26 maja 2016

Chabby Chic, przecierki - ozdabianie mebli krok po kroku.



"Na takim babcia ziemniaki obierała" - zawsze to słyszę, gdy pokazuję taki stołeczek. Węc pomyślałam, że u mnie też będzie do tego służył :) Ozdobiłam go bardzo kolorowo lwtnimi kwiatami - nawet w oszczędnym wnętrzy przyda się taki ożywiący detal. A jezeli też macie ochotę na taki, albo na przemalowanie innego mebla w domu - zajrzyjcie TUTAJ na bloga sklepowego - przygotowałam dla Was kurs KROK PO KROKU jak odnowić stary mebel aby znowy cieszył nasze oko. 






Materiały ze skepu ZieloneKoty.pl jakie wykorzystałam tym razem wymieniłam razem z kursem krok po kroku na sklepowym blogu TUTAJ.

5 komentarzy:

  1. Właśnie byłam, widziałam kursik świetny, dla takich zielonych jak ja idealny, dziękuję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzękuję za ślad, że się przydał :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

Wystąpił błąd w tym gadżecie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails