czwartek, 8 października 2015

ATC.



ATC "Jak kura pazurem", które zrobiłam na wymiankę w ART Grupie. Zrobiam i zapomniałam opublikować, dołaczyć do galerii - mam nadzieję, że zostanie mi wybaczone. Zrobiłam je w czsie mediowej zabawy farbami i stemplami IndigoBlu. Miało być jedno, zrobiłam .... cztery :) Trzy  z nich połaczyłam w tryptyk.

This ATC for ATC swap in ART Group.. I was just playing with paints, stamps and wonderful new IndigoBlu stencils. I wanted to make one ATC. Finally, trying new stencil with different paints was so fun that I made four cards (to say the truth even more ;)). So I took three of them and put together in “triptych”.










1 komentarz:

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails