piątek, 2 listopada 2012

Świąteczne kartkowanie.


Mamy dopiero początek listopada, a ja odnoszę wrażenie, że jestem już spóźniona ze świątecznymi pracami. Na blogach dawno zrobiło się odświętnie, więc u mnie też w końcu zaczęło pachnieć piernikami :) Zainspirowana Zuzankową mapką w naszym najnowszym wyzwaniu na Pomorskie Craftuje, zrobiłam swoją pierwszą, tegoroczną bożonarodzeniową kartkę. I nadal nie mogłam się rozstać z najnowszymi uhakowymi papierkami, cudownie zimowymi. Jednocześnie zapraszam na kartkowo-świąteczne scrapbookingowe warsztaty do pracowni, grafik na na listopad i grudzień oraz więcej informacji znajdziecie TUTAJ.



10 komentarzy:

  1. cudowna kartka! arcydzieło ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna:)Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, nastrojowa, wzruszająca. Jak ja lubię takie klimaty, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż niemal zapachniało mi piernikami :) piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! I świetny pomysł na wykorzystanie koronki - jeśli pozwolisz, to skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna karteczka :) Ja ze świętami jeszcze też nie zaczęłam, a uważam, że przed Zaduszkami to nie ma sensu..;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka, taka spokojna, w stonowanych barwach!

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne rzeczy, naprawdę ludzi którzy potrafią zrobić takie dzieła
    podziwiam, i zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails