sobota, 26 maja 2012

Stare na ... stare :)


W najnowszym wyzwaniu na blogu Scrap Market zamieniamy stare na nowe, u mnie wyszło raczej stare na ... stare ;) Nieopatrznie zapomniałam sfotografować przedmiot "przed" przemianą, ale był to stary, niezbyt urodziwy, mały albumik na zdjęcia. Postanowiłam zrobić z niego mieszkanko dla moich gumowych stempli, których kolekcja nieustannie się rozrasta i coraz trudniej mi je opanować.  Serdecznie zapraszam do zabawy w wyzwaniu, a także na moje najbliższe warsztaty "W stylu vintage", na których będzie można zrobić także taki albumik (szczegóły TUTAJ).





8 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem ......mieszkanka (czy wkładasz te stemple do plastikowych koszulek?)-jest wspaniałe (!) i powiedzmy zbiegu okoliczności....po wielu miesiącach przerwy wreszcie zabrałam się za papierkowe prace i właśnie zaczęłam przerabiać stare książki, które trudno wyrzucić a już nikt nie będzie ich czytał.....bardzo szkoda, że nie mogę uczestniczyć w Twoich warsztatach....czekam z niecierpliwością na kolejne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stare, ale jakie piękne! Metamorfoza jest ogromna i cudowna!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na przeróbkę albumików, są świetne! :) a tej kolekcji stempelków zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olá!
    Lindos trabalhos.
    Ótimo fim de semana.
    Bjs

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra pomysł na uporządkowanie stempelków :) Stempel, który odbiłaś na okładce jest świetny i idealnie pasuje do Ciebie i Twojego stylu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Teraz album ma klimat;)
    Muszę pomyśleć o czymś takim dla moich stempli, bo na razie trzymam je w zwykłych segregatorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Piękne wykonanie i mieszkanko dla stempli idealne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails