piątek, 20 kwietnia 2012

Bo dla mnie liczy się metka.


Na zimowej wyprzedaży w popularnej sieciówce kupowałam t-shirt za 10zł, spojrzałam na metkę .... i oczywiście zgarnęłam z półki dwa następne. A po powrocie do domu zastanawiałam się, czy tam nie wrócić i co by mi groziło, gdym została przyłapana na kradzieży metek??? Jeżeli ktoś jeszcze nie pojął o czym piszę - to o tym cudnym ptasim tagu na kartce, który jest zrobiony z tej zdobycznej metki :)) A karteczka ma Was zachęcić do naszego wyzwania na blogu pomorskich crafterek, na którym właśnie recyklingujemy metki (u mnie dodatkowo metalowe kółeczko z zapasowego ćwieka od spodni, piórko ze spaceru, tektura z ozdobnego pudełka od wina).


Ale to jeszcze nie koniec moich znalezisk. Robiąc zdjęcie powyższej kartce, mając na uwadze temat wyzwania, wzięłam do ręki metkę odpiętą rano z nowego podkoszulka ... była dwuwarstwowa, jedna warstwa z kalki z nazwą firmy, druga ... szczęka mi opadła jak zobaczyłam! poleciałam szybko do kosza na śmieci odkopywać drugą taką samą, którą wyrzuciłam dwa dni wcześniej (szczęśliwie był to kosz na papiery). Zobaczcie sami



Obydwie kartki idealnie pasują do tematu mojego najbliższego warsztatu scrapowego, na którym będę starała się udowodnić, że nie trzeba mieć mnóstwa kosztownych urządzeń czy dodatków, aby tworzyć efektowne kartki. Zapraszam wszystkich mieszkających w okolicy Trójmiasta, bliższe informacje i terminarz kolejnych kursów TUTAJ <<<

.



26 komentarzy:

  1. Piękne kartki :) Metki - prawdziwe skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Прекрасни творения,поздравления!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę! Metki rewelacja i ich wykorzystanie takoż! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne metki! Kartki również :D. Ja niestety mam pecha do metek, bo jak już mi się podoba, to przeszkadza nazwa firmy :/. Twoje są śliczne :). Szczególnie ten ptaszek.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptaszek z House uroczy, czasem mają w tym sklepie fajne metki. Do dziś mam jedną wyjątkową metkę z któregoś sklepu, chyba reserved, chciałam z niej coś wykonać, a teraz mnie do tego bardzo natchnęłaś :) Super kartka z tym ptaszorkiem :) ale i z kicią mi się podoba, obie proste, ale wytworne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przestają mnie zachwycać Twoje prace - pełna podziwu jestem dla tej niezwykłej umiejętności komponowania pięknych form z tak "banalnych" elementów...S U P E R!

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko ! nieststy house w moim mieście przestał istnieć więc nie jestem na biezżąco ;) ale nie dziwię się , że w Twojej głowie pojawiły się takie brzydkie myśli hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. szczęka mi opadła z wrażenia! :)....więcej nie powiem !

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem Ci, że mój wzrok też przykuły te metki:)Pozdrawiam ciepło
    Świetne prace

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam metki z House jak i samego House :D. Mają tam jeszcze świetne metki ze starą maszyną do szycia.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że do Gdańska mam ponad 300 kilometrów

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne metki, taki recykling jest najlepszy :) W domu już na mnie dziwnie patrzą, że nawet metki zbieram ;p
    Dzięki temu wychodzą takie ciekawe i nietuzinkowe kartki, jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  14. nooooo superaste !!! te "przydasie":)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe recyklingowe kartki, jestem pod wrażeniem! :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kartki! Osobiście posiadam pewne odhylenie od normy w postaci maniactwa metkowego i uwieeelbiam wszystko, co powstaje z ich udziałem :) Do tych z House'a przymierzałam się już kilka razy i guzik z tego wyszło ;) Za to Tobie wspaniale!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki są cudowne! A z tymi metkami to fakt, że zdarzają się wyjątkowo piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja do dziś przechowuję metkę z KAAPAHLA jako ozdobnik w serwetniku ,bo była z kolekcji różanej z piękną vintage róża:)))...a żeby było śmieszniej to moje dziecię pracuje w tej sieci z której masz metkę,aż muszę się zapytac czy i jak można ją zdobyc:))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacja :) Bardzo, bardzo mi się podobają Twoje metkowe kartki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobienie czegoś z tak pozornie zwykłych rzeczy daje na pewno ogromna satysfakcje :) Uroczo Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi!
    Great work... Both awesome creations. Love the tags. I'm a huge fan of your work!
    Cheers,
    Lisa

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję pomysłowości! sama zbieram różne różności, na zasadzie "a może się przydadzą" :) oglądam rzeczy przez Panią wykonane i na prawdę jestem pełna podziwu :)
    ja co prawda bardziej w kierunku szycia, ale mimo to zapraszam do siebie marta-mojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails