niedziela, 6 lutego 2011

Szkatułka retro - chłopiece marzenia :)


Przyznam, że to jedna z moich ulubionych prac z ostatnich miesięcy. Powstała przy okazji zamówienia na TEN dziecięcy kuferek. Pani Ewa wymarzyła sobie wtedy kuferek "jak ze strychu", zakurzony, koniecznie z okuciami. Spośród moich propozycji wybrała właśnie ten motyw. Ale ponieważ spodobał się jej też zabawkowy pajacyk a mnie chodził po głowie pomysł TAMTEJ książki - w końcu powstały dwie prace i finalnie Pani Ewa wybrała pajacyka :) Ostatecznie więc kuferek został u mnie - i czeka na nowego właściciela. Wewnątrz na wieku jest miejsce na wykonanie osobistej dedykacji - jeżeli byłaby taka potrzeba. Jeżeli komuś przypadł do gustu - zapraszam do SKLEPIKU lub po prostu do kontaktu mailowego :)
Bardzo też dziękuję  za wszystkie cudowne komentarze, które zostawiacie, a także za wyróznienie, które dostałam od AS - to dla mnie ogromna radość i mobilizacja.


.

23 komentarze:

  1. Bardzo ładny i nastrojowy kuferek, na pewno wkrótce znajdzie nowego właściciela! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny kuferek wyciągnięty ze strychu. Bardzo ładny i tak perfekcyjnie wykończony!

    Pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna szkatułka, pięknie wykończona:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Stworzyłaś niesamowity klimat...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny i taki nastrojowy, och ...

    OdpowiedzUsuń
  6. no wspaniała :) oczy mi się świecą jak patrzę na Twoje szkatułki :)) masz niesamowite wyczucie smaku

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kuferek! Twoje prace są dla mnie ogromną inspiracją, precyzyjne, dokładne, estetyczne. Zawsze gdy je oglądam jestem pod wielkim wrażeniem.
    Bardzo Ci dziękuję za wskazówkę :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kuferek,nie wiem kobieto jak Ty to robisz,że spod Twoich rąk wychodzą takie cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kuferek zrobiłaś. Wygląda super z tymi okuciami i rzeczywiście wygląda jak "ze strychu" Widzę że dla Ciebie nie ma rzeczy nie możliwych.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  10. Zolan wzbudza we mnie same pozytywne odczucia,więc taką szkatułkę sama chętnie bym nabyła:)Zastanawia mnie ta rączka-ona jest skórzana czy metalowa i ją na taką skórzanopodobną przerobilaś??

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna "mała walizeczka"...z taką można wyruszyć w świat po te chłopięce marzenia :)
    *Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  12. O wow ale śliczny ten kuferek!!

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę przepiekny, pełen nostalgii..kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kuferek....bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękny, uwielbiam takie stare klimaty...cudny, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kuferek i orginalny "schowek" na zdjęcia.
    Jestem maniaczką szablonów i Twój mnie bardzo zaciekawił, to twór własny?

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkim bardzo dziękuję za miłe komentarze :) rameczka składana fragmentami z gotowego szablonu, uchwyt skórzany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, romantyczna, nostalgiczna. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  19. jest przepiękny nie mogę się napatrzeć!!!w ogóle cudny blog!!będę tu częściej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy tworzysz. Twoje szkatułki i albumy mają ten klimat! ach...ogarnęła mnie nostalgia... cuda !

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie dodatki! Piękny blog! Dodaję do obserwowanych:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails