środa, 5 stycznia 2011

Album z pudełkiem w duecie.

POWIEKSZENIE zawsze po kliknięciu na zdjęcie

Mój pierwszy album - dla serdecznej przyjaciółki z okazji okrągłej rocznicy urodzin. Zawiera karty na pamiątkowe wpisy przyjaciół obecnych na imprezie, ale też specjalne miejsca zarezerwowane na wpisy rodzinki; także karty dla solenizantki - aby mogła sobie podsumować co jej się do tej pory w życiu udało oraz wypisać o czym jeszcze marzy. Większość stron i wiele detali widoczne na zdjęciach. O wybór zdjęć poprosiłam jej córkę, aby uzyskał jak najbardziej osobisty charakter. Mam nadzieję, że wspólnie przeczytamy go za 10 lat. :))


24 komentarze:

  1. Zdolności masz do wszystkiego!Piękny album!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny prezent! gratuluje pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ten album :) Świetnie dobrane papiery, a z tym pudełkiem to super komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny album, a buteleczki owocowe z poprzedniego wpisu cudne, strasznie mi się spodobały.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, widać jak dużo pracy i serca włożyłaś w zrobienie tego prezentu. Taka pamiątka jest bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy a jak udany, zdolne masz łapki Konstancjo:) W dzisiejszych czasach to wielki skarb mieć taką przyjaciółkę... ale staro zabrzmiałam!
    Papier w groszki ach... Ostatnio mam fioła na punkcie groszków na każdej materii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały album...też chciałabym być na miejscu Twojej przyjaciółki i dostać takie cudeńko:)
    Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny prezent! Taki z pomysłem ;-) I w dodatku uroczy...
    Ściskam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Album i szkatułka są tak piękne, że już trzeci raz dzisiaj jestem u Ciebie, by je podziwiać! Nie muszę chyba pisać, że genialnie łączysz decu ze scrapem :) Na szkatułce podoba mi się patchwork z papierów, które pięknie prezentują się, w całej okazałości, w albumie :) Ja do albumów jeszcze nie dojrzałam, chyba za wysokie progi jak dla mnie. Ale Twój jest piękny i taki dopracowany! Masz już bindownicę, czy inaczej sobie poradziłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszło, myślę że prezent bardzo trafiony, oryginalny, osobisty i niezwykłej urody... cudny. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny komplet! Kolory rewelacyjne, a całość elegancka i stylowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję wam dziewczyny kochane :)
    Galaxio - tak, mam bindownicę :) zdobyłam się na ten zakup - bo albumy i notesy to jest to, co w scrapowaniu pociąga nie najbardziej; no i LO do których się przymierzam; karteczki sympatycznie się robi, ale to raczej takie wprawki

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny album i super pomysł.Podziwiam Cię za talent i pomysłowość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny album! trudno uwierzyć, że to Twój pierwszy, obejrzałam zdjęcia chyba z dziesięć razy i jestem pod ogromnym wrażeniem...
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie będę oryginalna i powiem tylko, że jak zwykle stylowe i zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  16. prekrasan album,jako ljepo

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. idealny prezent i piękna pamiątka !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Bardzo fajny prezent i pomysl. Przyjaciolka na pewno bedzie zachwycona, bo kto by nie byl..
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Olá amiga,
    Vim conhecer o seu blog e amei. Todos os trabalhos estão belíssimos, e estes foram presentes inesquecíveis.
    Estou te seguindo e gostaria de tê-la como minha seguidora também.
    Bom fim de semana.
    Beijos

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog, doskonałe prace! Dziękuję za wrażenia, doznania estetyczne i inspiracje a także za uświadomienie mi jak wiele jeszcze pracy i nauki przede mną by osiągnąć choć zbliżony do prezentowanego tutaj, poziom. Pozdrawiam, eclair.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny album-świetne kolory i dodatki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails