wtorek, 5 stycznia 2010

Dla małej księżniczki.





Szkatułka dla czteroletniej księżniczki - w tym wieku musi być kolorowo, baśniowo i wesoło. Żadna dorosła elegancja, a w żadnym razie postarzenia nie wchodzą w grę. Tego się trzymałam i udało mi się -właścicielka nie wpuszczała jej z rąk :))
Góra wieka szkliwiona, boki satynowe z wypukłymi ornamentami, środek rozweselony scrapkowym słoneczkiem.

 

A tutaj, na PODstronce "Inspiracje" (zawsze pod znaczkiem z żaróweczką) przekazałam wyróżnienie Demonce - jej kreatywność jest nieskończona, POLECAM.

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, jest taka radosna i to zapięcie jest super z tymi kuleczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, nie dziwię że mała nie wypuszcza z rąk...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo radosna praca, właśnie oglądam całą resztę Twojej twórczości i bardzo mi się podoba nastrój tych prac! A wypukły motylek na szkatułce jest cuuudny, aż się chce go złapać:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkatułka śliczna :-)
    Absolutnie niebanalna i udana kolorystycznie.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję każdemu za chwilkę poświęconą na napisanie komentarza, to szalenie miłe i motywujące :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails